I tillegg til felles åpningsforedrag, tilbyr vi 40-50 parallelle kurs av fire-timers varighet.
Åpningsforedrag: Fra uro til ro
Kaja Næss Johannessen
Kurs 03: Barne- og ungdomslitteratur
Siv Omland og Cecilie Takle
Kurs 06: Brikkevev – tekstilarv fra folkevandringstid
Katja Regevik og Samuel Høiland
Kurs 08: En introduksjon til Friluftslæring
Bjørnar Sollie Timenes og Vibeke Palucha
Kurs 19: Nullutslippsløsninger – hydrogen, biogass og kjernekraft.
Even Askildsen og Hugh Middleton
Kurs 20: Internasjonale konflikter og fredsprosesser: Midtøsten
Hilde Henriksen Waage
Kurs 21: Introduksjon av nytt nevropsykologisk kartleggingsverktøy for matematikkvansker (FAM)
Linda G. Opheim og Aase Marie Rolstad
Kurs 22: Involver elever gjennom engasjerende samarbeidsaktiviteter i engelskundervisningen
Marianne Eik og Hilde Hangeland
Kurs 30: Læring og sikkerhet i og ved vann og sjø
Ann Christin Helgesen Bjørke
Kurs 32: Med omsorg for barns lek i barnehage og begynneropplæring
Renate Severinsen og Lene Sirevåg
Kurs 33: Mellom vil ikke – og kan ikke
Jan Arild Gundersen
Kurs 36: Nevrovennlig skole
Marte Oline Vågnes Dalmo
Kurs 37: Noen tanker og forslag om hvordan vi kan lage de rike språklige miljøene i barnehagen
Anne Siri Moe og Magnhild Selås
Kurs 41: Studieforberedende skriving
Marianne Tønnesen og Kjetil Tingstveit Hansen
Kurs 44: Utforskning og praktisk bruk av matematikk gjennom programmering
Eva Holte Enoksen og Ingunn Abusdal Røsok
Kurs 45: Å undervise med og om kunstig intelligens (KI)
Gry Jacobsen og Haakon Sundbø
