I tillegg til felles åpningsforedrag, tilbyr vi 40-50 parallelle kurs av fire-timers varighet.
Åpningsforedrag: Fra uro til ro
Kaja Næss Johannessen
Kurs 03: Barne- og ungdomslitteratur
Siv Omland og Cecilie Takle
Kurs 05: Bioteknologi og etikk
Svein Isungset Støve, Anne Marit Ryen og Caroline Bianchi Strømme
Kurs 06: Brikkevev – tekstilarv fra folkevandringstid
Katja Regevik og Samuel Høiland
Kurs 08: En introduksjon til Friluftslæring
Bjørnar Sollie Timenes og Vibeke Palucha
Kurs 10: Én skog, tusen muligheter
Helene Bakke Oudenstad og Hans Olav Guremo
Kurs 12: Film i skolen: En kilde til refleksjon og læring
Berit Andersen, Line Reichelt Føreland og Cathrine Jacobsen
Kurs 18: Hvordan treffer vi på elevenes nivå i voksenopplæringen?
Annelen T.A. Stenbakken og Elwira Pajak
Kurs 19: Hydrogen: lær om hydrogen som energibærer og hvordan det kan påvirke deg.
Even Askildsen og Hugh Middleton
Kurs 20: Internasjonale konflikter og fredsprosesser: Midtøsten
Hilde Henriksen Waage
Kurs 21: Introduksjon av nytt nevropsykologisk kartleggingsverktøy for matematikkvansker (FAM)
Linda G. Opheim og Aase Marie Rolstad
Kurs 22: Involver elever gjennom engasjerende samarbeidsaktiviteter i engelskundervisningen
Marianne Eik og Hilde Hangeland
Kurs 23: KI uten internett: Lær å skape uten skytjenester
Jørund Føreland Pedersen
Kurs 24: Kritisk tilnærming til tekst i et digitalt samfunn
Anne Løvland og Ingrid Ertzeid
Kurs 30: Læring og sikkerhet i og ved vann og sjø
Ann Christin Helgesen Bjørke
Kurs 32: Med omsorg for barns lek i barnehage og begynneropplæring
Renate Severinsen og Lene Sirevåg
Kurs 33: Mellom vil ikke – og kan ikke
Jan Arild Gundersen
Kurs 36: Nevrovennlig skole
Marte Oline Vågnes Dalmo
Kurs 37: Noen tanker og forslag om hvordan vi kan lage de rike språklige miljøene i barnehagen
Anne Siri Moe og Magnhild Selås
Kurs 40: STOMP
Hanne Vennebo Tuøry og Solveig Kjølberg
Kurs 41: Studieforberedende skriving
Marianne Tønnesen og Kjetil Tingstveit Hansen
Kurs 44: Utforskning og praktisk bruk av matematikk gjennom programmering
Eva Holte Enoksen og Ingunn Abusdal Røsok
Kurs 45: Å undervise med og om kunstig intelligens (KI)
Gry Jacobsen og Haakon Sundbø