- Åpningsforedrag: Fra uro til roKaja Næss Johannessen
- Kurs 01: Alle kan spille!Jostein Skare
- Kurs 02: Barna snakker engelsk fra første stund: Lek og språklæring på 1.-4. trinnMona E. Flognheldt
- Kurs 03: Barne- og ungdomslitteraturSiv Omland og Cecilie Takle
- Kurs 04: Barnekonvensjonen helt nedpåMalin Albrechtsen van der Hagen og Helene Kløcker
- Kurs 05: Bioteknologi og etikkSvein Isungset Støve, Anne Marit Ryen og Caroline Bianchi Strømme
- Kurs 06: Brikkevev – tekstilarv fra folkevandringstidKatja Regevik og Samuel Høiland
- Kurs 07: Bruk av undervisningsmodeller i kroppsøvingsundervisningen – en praktisk-metodisk tilnærming med ballspilløvelserKetil Østrem
- Kurs 08: En introduksjon til FriluftslæringBjørnar Sollie Timenes og Vibeke Palucha
- Kurs 09: En introduksjon til syv store spørsmål i globalhistorienAndreas Aase
- Kurs 10: Én skog, tusen muligheterHelene Bakke Oudenstad og Hans Olav Guremo
- Kurs 11: Er du modig og trygg nok?Knut Katerås og Ole Morten Mouridsen
- Kurs 12: Film i skolen: En kilde til refleksjon og læringBerit Andersen, Line Reichelt Føreland og Cathrine Jacobsen
- Kurs 13: Flerkulturalitet og lærerens rolle i undervisningenKristin Blakstad
- Kurs 14: Friluftsloffing – risikolek (og annet ubehag) veien til livsmestringIve Tandberg
- Kurs 15: Geometri på barnetrinnetVegard Topphol og Gro Blomgren
- Kurs 16: Gruppearbeid som fungerer: Metoder for effektiv samhandlingslæring i klasserommetAlexandra Lazareva
- Kurs 17: Hvordan hjelpe «slitne» barn og unge?Gunvor Launes
- Kurs 18: Hvordan treffer vi på elevenes nivå i voksenopplæringen?Annelen T.A. Stenbakken og Elwira Pajak
- Kurs 19: Hydrogen: lær om hydrogen som energibærer og hvordan det kan påvirke deg.Even Askildsen og Hugh Middleton
- Kurs 20: Internasjonale konflikter og fredsprosesser: MidtøstenHilde Henriksen Waage
- Kurs 21: Introduksjon av nytt nevropsykologisk kartleggingsverktøy for matematikkvansker (FAM)Linda G. Opheim og Aase Marie Rolstad
- Kurs 22: Involver elever gjennom engasjerende samarbeidsaktiviteter i engelskundervisningenMarianne Eik og Hilde Hangeland
- Kurs 23: KI uten internett: Lær å skape uten skytjenesterJørund Føreland Pedersen
- Kurs 24: Kritisk tilnærming til tekst i et digitalt samfunnAnne Løvland og Ingrid Ertzeid
- Kurs 25: Lek og lær med verdensrommetAnita Grønseth
- Kurs 26: Lekelaboratorium i barnehagenBirgitte Stien Nordbø
- Kurs 27: Leseløft på 1-2-3!Annette Dorothea Steinmo og Ingunn Vatshelle Bratberg
- Kurs 28: Lesing, skriving og muntlige aktiviteter for flerspråklige eleverElin Andreassen Håkegård
- Kurs 29: Lærer uten rettebunkerElin Normand
- Kurs 30: Læring og sikkerhet i og ved vann og sjøAnn Christin Helgesen Bjørke
- Kurs 31: Låtskriverkurs med Askil Holm fra låtskriver- og artiststudiet på UiA RytmiskAskil Holm
- Kurs 32: Med omsorg for barns lek i barnehage og begynneropplæringRenate Severinsen og Lene Sirevåg
- Kurs 33: Mellom vil ikke – og kan ikkeJan Arild Gundersen
- Kurs 34: Musikk og flerspråklighet i samlingsstundLars Iversen
- Kurs 35: Naturfag som engasjerer med LEGO ® Education ScienceKent Kirkhaug
- Kurs 36: Nevrovennlig skoleMarte Oline Vågnes Dalmo
- Kurs 37: Noen tanker og forslag om hvordan vi kan lage de rike språklige miljøene i barnehagenAnne Siri Moe og Magnhild Selås
- Kurs 38: Nye leker og aktiviteter i kroppsøvingGeir Øvrevik
- Kurs 39: Skriving og skriveundervisning med kunstig intelligensJon Olav Sørhaug
- Kurs 40: STOMPHanne Vennebo Tuøry og Solveig Kjølberg
- Kurs 41: Studieforberedende skrivingMarianne Tønnesen og Kjetil Tingstveit Hansen
- Kurs 42: Tilbake til månenTruls Ørdal
- Kurs 43: Trendy fiskeretter med FiskesprellCamilla Agerup
- Kurs 44: Utforskning og praktisk bruk av matematikk gjennom programmeringEva Holte Enoksen og Ingunn Abusdal Røsok
- Kurs 45: Å undervise med og om kunstig intelligens (KI)Gry Jacobsen og Haakon Sundbø